International SEO

Online trafik generes fra mange forskellige kanaler som Google´s søgemaskine, Google Adwords, bannermarkedsføring, søgemaskineoptimering, sociale medier, facebook , linkedin, affiliates, websites m.fl. Vi optimere trafikken fra de forskellige områder ved at optimere kanalmixet på baggrund af data, der er opsamlet med analyseredskaber, og udfra konverteringer og målbare key performance indicators (KPI) sammesættes den optimale markedsføringsindsats.

SEO - Søgemaskineoptimering
 
Omdrejningspunktet i Google søgeordsoptimering er din website teknik og struktur, onsite seo og international seo , indholdet på sitet og sitet popularitet . se yderligere info på google optimering

SEM - Søgemaskinemarkedsføring
       Google Adwords optimering
SMM - Social Media markedsføring
         Viral markedsføring
         Annoncering
Affiliate - Markedsføring på websites via partnernetværk

Med Google displaynetværk annoncering kan du nå ud til potentielle kunder, udfra forskellige kriterier som f.eks. opsøgende salg, maksimal eksponering, genkendelseseffekt og remarketing, målrettet annoncering, visuel eksponering og behovskabelse eller efter interesser, køn og alder. Her kan du bredt annoncere på f.eks. nyheds og media sites, sportssites, opslagsites og lign eller målret annoncering til specifikke niche og branche sites, som matcher dine produkter og services. Annonceringen kan yderligere målrettes geografiske områder, alder og køn eller efter brug af enheder som f.eks. mobil eller stationære enheder.

Youtube
Optimering af organiske resultater
Annoncering - videoannoncer