Digital Strategi

Sideoversigt :  seo priser - lokal markedsføring - international seo - seo analyse - kundeadfærd - website analyse - dataopsamling - internet markedsføring - reputation management - annoncering på nettet - video markedsføring - adwords optimering - søgeordsoptimering - seo optimering - leadgenerering - app markedsføring - linkedin markedsføring - youtube markedsføring - digital strategi - viral markedsføring - strategi - facebook markedsføring - adwords markedsføring - remarketing - email - seo bureau - søgeordsoptimering - søgemaskineoptimering - søgeoptimering -
Digital forretningsstrategi – internetbaseret salg og markedsføring
 
Analyse:
Analyse af forretningspotentiale på web, mobil og sociale medier, herunder konkurrentanalyse og en online kanalanalyse.
 
Web:
Virksomhedens website
Udvikling og etablering af online webstrategi med fokus på online salg og email markedsføring som en ny salgskanal, herunder en decideret E-commerce strategi.
 
Mobil:
Mobil website og apps.
Multikanal-strategi med fokus på at skabe vækst gennem en stærk integration mellem web- og mobildelen, kombineret med et selvstændigt og fokuseret Mobil commerce strategi.
 
Sociale medier:
Strategi for anvendelse af sociale platforme så sammenhænge og samspil med øvrige online kanaler optimereres forretningsmæssigt, kombineret med en Social commerce strategi med fokus på digitalt kontakt og dialog med kunderne.

Metoder


Analyse af den nuværende situation :

1.)    Kunder
2.)    Konkurrenter
3.)    Salgskanaler
4.)    Produkter
5.)    Interne forhold
6.)    Teknik

Analyse af online forretningspotentiale
    
1.)    Analyse markedsudvikling og potentiale
2.)    Brug af digitale medier
3.)    Kundeadfærd online kanaler / offline kanaler

Mål og vision

1.)    Strategiske potentialer
2.)    Målsætning
3.)    Nye digitale forretningsmodeller


Strategiske initiativer

1.)    Tekniske tiltag/ændringer
2.)    Online kompetencer - intern kursusforløb
3.)    Samarbejdspartnere

Værdiskabelse

1.)    Analyseværktøjer online/offline
2.)    Måling

Projektledelse

1.)    Generel kompetence og ressourcebehov
2.)    Spidskompetencer i etableringsfasen

Projektforløb

1.)    Etableringsfase
2.)    Driftsprojekter

Webanalyse og optimering

1.)    Online KPI og rapportering – live dashboards
2.)    Google analytics – Google værktøjer
3.)    Website optimering – kampagne og kanal optimering
4.)    Testværktøjer – A/B tests