Annoncering på nettet

                                                                                                    

Algoritmer - Facebook og Google søge algoritmer

 

Algoritmer et en lang række forskellige faktorer, som bliver sat i en matematisk formel, og som er med til at bestemme værdien og relevansen er websider i forhold til brugerens søgning. Derfor er de forskellige algoritmer også med til at bestemme, hvor højt oppe i søgeresultatet ens hjemmeside ligger. Algoritmerne ændres hele tiden, og derfor kan man heller ikke sikre, at en hjemmeside ligger som topresultat, og derfor er arbejdet med algoritmer også et konstant arbejde, så man hele tiden prøver at få det bedst mulige søgeresultat.

 

Display annoncering - digital markedsføring
Med Display annoncering er det muligt at øge produktkendskabet indenfor din målgruppe, hvad enten de allerede er brugere eller nye. Dette er muligt, da Display annoncering kan målrettes meget specifikt ud fra flere målretningsmetoder, hvilket gør, at du får det største return of investment.

Der er en del forskellige måder, hvorpå man kan målrette sine annoncer. Man kan for eksempel vælge at bruge emne målretning, hvor man retter markedsføringen mod specifikke sider baseret på hovedemne. Desuden kan man også vælge en geografisk målretning, for eksempel i forhold til lokale kampagner eller områdebestemte aktiviteter.

Man kan også lave en demografisk målretning, som er baseret på køn og alder, og derved bliver ens annonce kun vist til brugere, som kan finde den relevant. Der findes og flere forskellige metoder til at målrette ens markedsføring, for eksempel i forhold til bestemte keywords eller specifikke udgiversites, hvor annoncen skal vises. Hvad, der passer til ens produkter, er meget individuelt, både i forhold til platformen man vælger samt hvilken specifik målretning, der er rigtig.

SEO - Specialister i Google SEO optimering
SEO står for Search Engine Optimization, og fortæller noget om, en websides placering i søgemaskiner som Google, Yahoo, Bing og andre. Man kigger på mange forskellige parameter, da søge resultater er mangeartede, som international seo kontra lokal seo. Der kan for eksempel være tale om billede, video, tekst og lokale, nationale eller internationale. Dette, og at søgemaskinen er dynamisk, gør, at man ikke kan garantere en hjemmesides placering, og derfor er SEO også et vedholdene arbejde, så man hele tiden sørger for, at hjemmesiden bliver placeret højest muligt.

Video marketing - Video markedsføring og remarketing
Video marketing er den metode der udbredes hurtigst lige nu, og dette er Youtube nok især grunden til. Youtube er nemlig verdens 2. største søgemaskine, og derfor kan man altså også finde alle tænkelige målgrupper herinde. Derudover er det også nemt med videoer at have en produktfremvisningen, vise sine ekspertise eller bare præsentere brandet for et eventuelt kundeemner.

  Kundeleads og online booking

                Branding og reputation

                Løsninger

 

B2C markedsføring

                                                                                              
                     Online salg og forespørgsler

                Synlighed, branding og omdømme

                Løsninger